piątek, 26 października 2012

Zimno a ma być zimniej ? :c


HEJ JA JESTEM DAGA , A TY WŁAŚNIE
 ODWIEDZASZ MÓJ BLOG (:




Cześć (: 
Więc dziś zaczynamy , wczoraj mnie nie było 
nawet nie pamiętam do końca wczorajszego 
popołudnia (: Wieczorkiem po odrobieniu
Lekcji śmignęłam do Przyjaciółki (: 
A potem na Premierę Filmu , Trochę Śmiechu 
przed Snem nikomu nie zaszkodzi (:

A wracając do dzisiejszego tematu 
który chciałam dziś poruszyć o którym
chciałam porozmawiać to to nadchodzące
Zimno :C Już jest zimno bynajmniej u 
mnie :C A podobno już Gdzieś spadł Śnieg :O

Chciałam wam pokazać zdjęcie które 
zrobiłam jak było jeszcze cieplutko Oo 



Zdjęcie Mojego Autorstwa (:


* A u was też już się robi Zimno ? 
Czy może to właśnie u was spadł śnieg (;


POZDRAWIAM (:



 





18 komentarzy:

  1. u mnie bardzo zimno, ale na szczescie sniegu jeszcze nie ma c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miły komentarz ;*
    Śliczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe..u mnie już zawitał śnieg >.<
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO , to u ciebie już jest śnieżek (:

      Dziękuję i miło słyszeć (:

      Usuń
  4. w New Yorkerze kupiłam ten ogon, ale już dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjecie, dziękuję za komentarz i również dołączam do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w wielkim świecie blogów czekam na wiecej :) Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog:D
    obserwuję i zapraszam do mnie ;>
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje każdej osobie która dodaje komentarz oraz obserwuje mojego Bloga ..
Każdy jeden komentarz a tym bardziej obserwacja rodzi wielki uśmiech na mojej twarzy jak i w sercu , POZDRAWIAM wszystkich :3