środa, 7 listopada 2012

Hej ja jestem daga , a ty odwiedzasz mój blog (: 



Cześć (: 
Więc dziś nie typowy wpis z tego powodu , że 
moja przyjaciółka(BARDZO dobra koleżanka)
 ma dzisiaj urodziny (: :D 
Więc mówię od razu , że wpis jest dedykowany
dla niej sto lat kochana (: : **

STO LAT ! 

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ! (:
Nie potrafię za bardzo składać , życzeń .. Ale coś 
tu postaram się wykombinować (: :D

Kochana życzę ci :
Zdrowia , Szczęścia , Pomyślności , Dużo Miłości , 
Dużo Radość , Pozytywnego Życia oraz Najlepszych
Przyjaciół , Abyś nie zawodziła się na ludziach ..
Abyś szła przez życie szczęśliwie i nie zwracała uwagi
na ludzi którzy nie są ciebie warci ... 
Zawsze i na zawsze bądź SZCZĘŚLIWA <3
*Pamiętaj też o tym , że możesz na mnie liczyć : * 

PO RAZ NIE WIEM KTÓRY STO LAT PATI (: : **






* A wy umiecie składać , życzenia urodzinowe (: ? 




3 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do zabawy ! :3
    Więcej informacji na moim blogu ! :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje każdej osobie która dodaje komentarz oraz obserwuje mojego Bloga ..
Każdy jeden komentarz a tym bardziej obserwacja rodzi wielki uśmiech na mojej twarzy jak i w sercu , POZDRAWIAM wszystkich :3